Siirry pääsisältöön Siirry hakuun
Sivu päivitetty 7.10.2015

Tomorrow’s Show 2015 on pian täällä

Millaiset digiratkaisut kasvattavat liikevaihtoa? Mitä on digijohtaminen? Tomorrow’s Show kysyy digikysymyksiä ja yllättää vastauksillaan (niitä ei vielä tunneta :)

Turun AMK:n suurimman yritystapahtuman teemana on digitalisaatio.
Torstaina 29.10. paikalla on monialaisia asiantuntijoita, huippupuhujia ja jopa 100 AMK:n opiskelijaa, niitä tulevaisuuden (digi)tekijöitä. 

Tapahtuman pääpuhuja on Viestintätoimisto Kreab Oy:n toimitusjohtaja Mikael Jungner, joka innostaa osallistujia ottamaan digiloikan – eli lisäämään tuottavuutta, parantamaan palvelua ja lisäämään liikevaihtoa. Toteutustapoja käsitellään päivän mittaan eri työpajoissa.

– Tomorrow’s Show tarjoaa hyvän mahdollisuuden surffata digitalisaation aallonharjalla mielenkiintoisten puheenvuorojen kautta ja ennen kaikkea keskustella aiheesta niin yritysten edustajien kuin opiskelijoiden kanssa, sanoo yhtenä puhujista mukana risteilyllä oleva Suomen Xbox liiketoimintajohtaja Jussi Luoto.

Excellence in Action

Excellence in Action on Turun AMK:n slogan, joka tulee käytännössä esille tapahtumassa monin tavoin, esimerkiksi Nemo-, Digitopia- ja  Arvoa urheilusta -hankkeiden työpajoissa. Terveys ja hyvinvointi -tulosalueen palveluita esitellään koko risteilyn ajan. 

– Tomorrow’s Show antaa meille erinomaisen mahdollisuuden keskustella kumppaneidemme kanssa tulevaisuuden kehityssuunnista koko innostavan yhteisömme voimin, sanoo rehtori-toimitusjohtaja Vesa Taatila.

Tulevaisuuden tekijät tavattavissa

Taideakatemian sirkus- ja teatteri-ilmaisun opiskelijat viihdyttävät vieraita päivän aikana. Tapahtuman visuaalisen ilmeen ovat luoneet AMK:n mainonnansuunnittelun opiskelijat.AMK:n työryhmässä on mukana myös liiketalouden ja media-alan opiskelijoita. 

Tomorrow’s Show onkin opiskelijoille projektioppimista parhaimmillaan: digitaalisuus on aihe, jonka he tuntevat hyvin ja jota on innostavaa yhdessä vielä kehitellä.

Opiskelijoiden ja yritysten edustajien, paikalla olevien ammattilaisten verkostoituminen ja ideoiden vaihtaminen antaa päivälle oman tulevaisuuden leimansa. Tuoreiden ideoiden lisäksi syntyy myös uusia yrityskontakteja.

– Tomorrow’s Show on projektina erittäin mielenkiintoinen ja opettavainen. Me olemme tässä päässeet  näkemään, miten tapahtuma luodaan lähes tyhjästä. Ideoita on kehitetty luovasti ja olemme oppineet, miten yritysasiakkaiden kanssa tehdään yhteistyötä, kertoo liiketalouden opiskelija Jemina Lindberg.

 

Tapahtuma on Turun AMK:n ja Viking Linen yhdessä järjestämä asiakastapahtuma, joka toteutetaan piknik-risteilynä m/s Amorellalla 29. lokakuuta.

Tutustu laivaseminaarin ohjelmaan

Ilmoittaudu 14.10.2015 mennessä