Asiakaskokemus – todellinen mahdollisuus yrittäjälle asiakkaan aikakaudella
Asiakaskokemus – todellinen mahdollisuus yrittäjälle asiakkaan aikakaudella
Tarjosit sitten palveluja tai tuotteita, asiakaskokemus on tärkeää. Asiakaskokemuksessa ei ole vain kysymys rationaalisesta kokemuksesta, kuten siitä, kuinka nopeasti puhelimeen vastattiin, minkälaiset ovat aukioloajat tai oliko tuote laadukas. Asiakaskokemus on organisaation ja asiakkaan välistä vuorovaikutusta. Haluatko kehittää tapaa, minkälaisen kokemuksen tarjoat asiakkaillesi? Tervetuloa asiakaskokemus -työpajaamme
Aika Torstai 30.10.2014 klo 9 – 12.30
Paikka Turun ammattikorkeakoulu, tila B164 / Tapio, osoite: Lemminkäisenkatu 30, Turku
(http://www.turkuamk.fi/fi/turun-amk/yksikot-ja-kampukset/lemminkaisenkatu/)
Ohjelma
8.30 Aamukahvit ja verkostoitumista
9 – 11 Asiakaskokemus: tarpeeksi hyvä ei riitä
miten menestytään asiakkaan aikakaudella?
mistä asiakaskokemus muodostuu?
miten fyysisellä tuotteella voi luoda kokemuksia?
asiakas on paras jälleenmyyjä
11 – 12.15 Työpaja
miten sidot tehoaamun opit yrityksesi asiakaskokemuksen kehittämiseen?
12.15 Työpajan yhteenveto
Asiantuntija
Myynnin ja vaikuttamisen asiantuntija Janne Löytänä
Hinta 60,00 € + alv
Ilmoittautumiset
sähköpostitse sinikka.leino@turkuamk.fi 22.10.2014 mennessä.