Siirry pääsisältöön Siirry hakuun
Sivu päivitetty 22.9.2014

Asiakaskokemus – todellinen mahdollisuus yrittäjälle asiakkaan aikakaudella

Sinikka Leino
Lemminkäisenkatu 30, 20520Turku

30.10.2014 klo 09:00 - 12:30

Asiakaskokemus – todellinen mahdollisuus yrittäjälle asiakkaan aikakaudella

Tarjosit sitten palveluja tai tuotteita, asiakaskokemus on tärkeää. Asiakaskokemuksessa ei ole vain kysymys rationaalisesta kokemuksesta, kuten siitä, kuinka nopeasti puhelimeen vastattiin, minkälaiset ovat aukioloajat tai oliko tuote laadukas. Asiakaskokemus on organisaation ja asiakkaan välistä vuorovaikutusta. Haluatko kehittää tapaa, minkälaisen kokemuksen tarjoat asiakkaillesi? Tervetuloa asiakaskokemus -työpajaamme

Aika                    Torstai 30.10.2014 klo 9 – 12.30

Paikka                Turun ammattikorkeakoulu, tila B164 / Tapio, osoite: Lemminkäisenkatu 30, Turku

(http://www.turkuamk.fi/fi/turun-amk/yksikot-ja-kampukset/lemminkaisenkatu/)

Ohjelma

8.30                     Aamukahvit ja verkostoitumista

9 – 11                 Asiakaskokemus: tarpeeksi hyvä ei riitä

                             miten menestytään asiakkaan aikakaudella?

                             mistä asiakaskokemus muodostuu?

                             miten fyysisellä tuotteella voi luoda kokemuksia?

                             asiakas on paras jälleenmyyjä

11 – 12.15         Työpaja

                             miten sidot tehoaamun opit yrityksesi asiakaskokemuksen kehittämiseen?

12.15                  Työpajan yhteenveto

Asiantuntija

                             Myynnin ja vaikuttamisen asiantuntija Janne Löytänä

Hinta                  60,00 € + alv

Ilmoittautumiset

sähköpostitse sinikka.leino@turkuamk.fi 22.10.2014 mennessä.

Tapahtumalistaukseen »