Siirry pääsisältöön Siirry hakuun
Sivu päivitetty 6.3.2015

Sosiaalinen media asiakaskokemuksen johtamisessa

Sinikka Leino
Lemminkäisenkatu 30, 20520Turku



01.04.2015 klo 12:00 - 15:00

Tiedätkö sinä, mitä ja miten yrityksestäsi, sen tuotteista ja palveluista puhutaan Facebookissa, Twitterissä ja muissa sosiaalisen median välineissä?


Tervetuloa teematilaisuuteemme miettimään näitä asioita


Aika        Keskiviikko 01.04.2015 klo 12.00 – 15.00

Paikka    Turun ammattikorkeakoulun auditorio B 106 / Joukahainen,
osoite: Lemminkäisenkatu 30, Turku (http://www.turkuamk.fi/fi/turun-amk/yksikot-ja-kampukset/lemminkaisenkatu/)


Ohjelma

klo 12.00     Tervetuloa teematilaisuuteen!

klo 12.05    ”Sontaa tuulettimeen” – miksi negatiiviset kokemukset leviävät sosiaalisessa mediassa ja mitä yritys voi asialle tehdä?
•    Dosentti Harri Jalonen, Turun ammattikorkeakoulu

klo 13.00    ”Voiko tietokone tunnistaa tunteesi” – Sosiaalisen median monitorointiin soveltuvan Sentimenttityökalun esittely
•    Projektipäällikkö Arto Kivinen, Turun ammattikorkeakoulu

klo 13.30    Kahvia ja pientä suolaista

klo 13.45    Yhteisöllisyyden vahva vaikutus ostopäätökseen: Case Sonera Partio
•    Head of social media consultancy Susanna Tirkkonen, M-Brain Oy

klo 14.45    Yhteenveto

klo 15.00    Päätössanat

Ilmoittautumiset    sähköpostitse Sinikka.leino@turkuamk.fi 26.03. mennessä.

Tekesin rahoittamassa NEMO-hankkeessa etsitään vastausta kysymykseen: miten ristiriitaisia ja negatiivisa tunteita voidaan hyödyntää eettisesti kestävällä tavalla asiakaskokemusten ja työilmapiirin parantamisessa, yhteiskuntavastuun viestimisessä sekä kasvun, innovaatioiden ja jopa uusien liiketoimintamallien lähteenä?

Seuraa Nemo-blogia osoitteessa: http://nemohanke.blogspot.fi

Tapahtumalistaukseen »