Sosiaalinen media asiakaskokemuksen johtamisessa
Tiedätkö sinä, mitä ja miten yrityksestäsi, sen tuotteista ja palveluista puhutaan Facebookissa, Twitterissä ja muissa sosiaalisen median välineissä?
Tervetuloa teematilaisuuteemme miettimään näitä asioita
Aika Keskiviikko 01.04.2015 klo 12.00 – 15.00
Paikka Turun ammattikorkeakoulun auditorio B 106 / Joukahainen,
osoite: Lemminkäisenkatu 30, Turku (http://www.turkuamk.fi/fi/turun-amk/yksikot-ja-kampukset/lemminkaisenkatu/)
Ohjelma
klo 12.00 Tervetuloa teematilaisuuteen!
klo 12.05 ”Sontaa tuulettimeen” – miksi negatiiviset kokemukset leviävät sosiaalisessa mediassa ja mitä yritys voi asialle tehdä?
• Dosentti Harri Jalonen, Turun ammattikorkeakoulu
klo 13.00 ”Voiko tietokone tunnistaa tunteesi” – Sosiaalisen median monitorointiin soveltuvan Sentimenttityökalun esittely
• Projektipäällikkö Arto Kivinen, Turun ammattikorkeakoulu
klo 13.30 Kahvia ja pientä suolaista
klo 13.45 Yhteisöllisyyden vahva vaikutus ostopäätökseen: Case Sonera Partio
• Head of social media consultancy Susanna Tirkkonen, M-Brain Oy
klo 14.45 Yhteenveto
klo 15.00 Päätössanat
Ilmoittautumiset sähköpostitse Sinikka.leino@turkuamk.fi 26.03. mennessä.
Tekesin rahoittamassa NEMO-hankkeessa etsitään vastausta kysymykseen: miten ristiriitaisia ja negatiivisa tunteita voidaan hyödyntää eettisesti kestävällä tavalla asiakaskokemusten ja työilmapiirin parantamisessa, yhteiskuntavastuun viestimisessä sekä kasvun, innovaatioiden ja jopa uusien liiketoimintamallien lähteenä?
Seuraa Nemo-blogia osoitteessa: http://nemohanke.blogspot.fi