Sivu päivitetty 21.5.2019
Asiakaslähtöinen sosiaali- ja terveyspalvelujen johtaminen

Asiakaslähtöinen sosiaali- ja terveyspalvelujen johtaminen

Ryhmän tavoitteena on edistää monitieteisellä asiantuntijuudella SOTE -palvelujärjestelmän toiminnan arviointia ja kehittämistä.

Painopisteet

  1. Tietoperusteinen johtaminen
  2. Asiakaslähtöiset toimintamallit ja uudet ratkaisut yhdyspinnoilla
  3. Laadukas hoito ja palvelu vanhuspalveluissa
  4. Osaaminen uudistuvassa ja monikulttuuristuvassa toimintaympäristössä
  5. Korkeakoulutus, työllistyminen ja urapolut

Uusimmat julkaisut

Näytä lisää

Artikkelit

Yhteistyöjulkaisut muiden kanssa

Aliokirjoitukset

  • Salonen K & Eloranta S, Hyvinvoivat ikäihmiset huomisen Suomessa. Turun sanomat, Alio 3.10.2016 

  • Mervi Lisinen & Pia Suvivuo, Potilastiedon arkisto aktivoi kansalaisia omahoitoon, Turun sanomat, Alio 2.1.2015

  • Kirsi Kanerva & Ritva Laaksonen-Heikkilä, Turun sanomat, Alio 5.1.2015

Neuroliikkuja paikallistasolla 2013 – 2016 -projektin julkaisut

Uusimmat tuotteet

Näytä lisää