Siirry pääsisältöön Siirry hakuun
Sivu päivitetty 30.6.2021
Myyntitaidolla menestykseen

Myyntitaidolla menestykseen

Myynnin tehovalmennusta sekä aloitteleville myyjille että uutta puhtia kaipaaville konkareille!

Myyntitaidot ja asiakaspalveluosaaminen ovat tärkeitä myyntityötä tekeville asiantuntijoille, myyntineuvottelijoille, asiakaspalvelijoille ja juniorimyyjille. Mikäli valmennusryhmä muodostuu saman organisaation henkilöistä, valmennus räätälöidään tapauskohtaisesti.

Käytännönläheiset valmennukset sisältävät erilaisia tilanneharjoituksia osallistujien omista myyntitilanteista.

  • Haluatko kasvattaa yrityksesi myyntiä?
  • Kaipaatko uusia eväitä asiakashankintaan?
  • Haluatko oppia lisää siitä, miten erilaisten asiakkaiden kanssa tehdään tulosta?

Myynnillä menestykseen -valmennuksen moduulit muodostuvat kahdesta iltapäivästä sekä välitehtävistä, jolloin koko koulutus koostuu kahdeksasta erillisestä valmennuskerrasta.

Valmennuksen sisältö

Onnistu asiakastilanteissa

  • Miten hyödynnän vuorovaikutustaitojani erilaisten ihmisten kanssa?
  • Minkälaisella viestinnällä rakennan luottamusta?
  • Miten esiinnyn vakuuttavasti myyntitilanteissa?

Tee myyntitulosta

  • Tehokas myyntiprosessi – myynnin vaiheet ensikontaktista kaupan päättämiseen ja jälkihoitoon
  • Minkälaisilla kysymyksillä saan asiakkaan todelliset tarpeet selville?
  • Miten saan asiakkaan vastaväitteen käännettyä myönteiseksi?

Hanki tyytyväisiä asiakkaita

  • Asiakkaiden tunnistaminen, ryhmittely ja asiakassuhteen kehittäminen
  • Asiakaspalvelun merkitys myyntityössä
  • Uuden ja erilaisen ratkaisun löytäminen asiakkaan tarpeisiin
  • Asiakkaasta suosittelijaksi ja kumppaniksi

Myy tehokkaasti puhelimessa

  • Myyntikeskustelun toteutus puhelimessa
  • Argumenttien valinta ja esittäminen puhelimessa
  • Vaikeiden tilanteiden hallinta ja niiden kääntäminen myönteiseksi

Valmennukseen voidaan sisällyttää joko kaikki neljä moduulia tai valita niistä kiinnostavimmat. Onnistu asiakastilanteissa -moduulia suositellaan valmennuksen alkuun, sillä käyttäytymistyylien tuntemus antaa lisäarvoa myöhemmälle vuorovaikutukselle.

Valmennus räätälöidään yrityskohtaisesti.