Siirry pääsisältöön Siirry hakuun
Sivu päivitetty 30.11.2018

Robotit ja chatbotit eivät korvaa ihmistä myyntityössä. Lue uusin Journal of Excellence in Sales -julkaisu

Journal of Excellence in Sales on Turun AMK:n myyntiosaamista käsittelevä, kahdesti vuodessa ilmestyvä julkaisu. Tuoreimmassa numerossa käsitellään mm. myyntityön muutoksia digitalisaation murroksessa ja japanilaista myyntikulttuuria.

    - Kun ihmiset kohtaavat, kättelevät ja keskustelevat jotain maagista tapahtuu, kuvailee runollisesti myyntitapahtuman ihmettä myynnin yliopettaja Sini Jokiniemi tuoreen Journal of Excellence in Sales -lehden pääkirjoituksessaan.

Myyntikin digitalisoituu ja automatisoituu. Mitä jää ihmiselle. Jokiniemi nostaa ihmisen ja kohtaamisten merkitystä. Etenkin kun myydään kokonaisratkaisuja, ihmisten välisellä kommunikaatiolla on suuri rooli.

Journal of Excellence in Sales -julkaisussa on lisäksi kuvausta Japanin myyntikulttuurista ja Turun AMK:n myynnin alumnien urapolkutarinoita. 

Myynnin oppimisympäristönä käytetty myyntikilpailu täyttää ensi vuonna 10 vuotta. Myyntikilpailua oppimisen välineenä viedään nyt myös Euroopan ulkopuolelle. Julkaisussa lehtori Harri Lappalainen esittelee vastikään käynnistynyttä kolmevuotista EU-Erasmus+ - SEASAC-hanketta, jossa viedään myyntiosaamista ja myyntikilpailukonseptia Kaakkois-Aasiaan.

Lehti on luettavissa oheisesta linkistä