Asiakaspalvelu, myynti ja palvelut
Laadukas ja läsnä oleva asiakaspalvelu on kilpailuvaltti, joka lisää sekä asiakkaiden että työntekijöiden tyytyväisyyttä. Hyvä vuorovaikutus erilaisissa kohtaamisissa varmistaa asiakassuhteen jatkuvuutta. Palvelumuotoilun keinoin voidaan entisestään parantaa asiakasymmärrystä ja -kokemusta.
Tutustu koulutustarjontaamme ja ota yhteyttä! Jos sopivaa koulutusta ei löydy, kerro meille toiveesi ja mietitään yhdessä ratkaisu.
Myyntitaidolla menestykseen
Myyntitaidot ja asiakaspalveluosaaminen ovat tärkeitä myyntityötä tekeville asiantuntijoille, myyntineuvottelijoille, asiakaspalvelijoille ja juniorimyyjille. Mikäli valmennusryhmä muodostuu saman organisaation henkilöistä, valmennus räätälöidään tapauskohtaisesti.