Siirry pääsisältöön Siirry hakuun

Tunne asiakkaasi!

Valmennuksissamme saat parhaat työkalut asiakasajattelun kehittämiseen ja kilpailukyvyn vahvistamiseen.
Sivu päivitetty 2.9.2022

Asiakaspalvelu, myynti ja palvelut

Laadukas ja läsnä oleva asiakaspalvelu on kilpailuvaltti, joka lisää sekä asiakkaiden että työntekijöiden tyytyväisyyttä. Hyvä vuorovaikutus erilaisissa kohtaamisissa varmistaa asiakassuhteen jatkuvuutta. Palvelumuotoilun keinoin voidaan entisestään parantaa asiakasymmärrystä ja -kokemusta.

Tutustu koulutustarjontaamme ja ota yhteyttä! Jos sopivaa koulutusta ei löydy, kerro meille toiveesi ja mietitään yhdessä ratkaisu. 

Asiakaspalvelu

Myynti

myyntitaidolla_menestykseen_480x220.jpg

Myyntitaidolla menestykseen

Myyntitaidot ja asiakaspalveluosaaminen ovat tärkeitä myyntityötä tekeville asiantuntijoille, myyntineuvottelijoille, asiakaspalvelijoille ja juniorimyyjille. Mikäli valmennusryhmä muodostuu saman organisaation henkilöistä, valmennus räätälöidään tapauskohtaisesti.

Oppimisen rajattomat mahdollisuudet