Sivu päivitetty 19.5.2017
Työajanhallinta- ja mindfulness - valmennus

Työajanhallinta- ja mindfulness - valmennus

Pysähdy ja opi priorisoimaan!

Työajanhallinta -aamupäivä

Tunnetko kokevasi ristiriitaa ympäristön vaatimusten ja omien voimavarojen kohdentamisen kanssa? Tahdin kiristäminen harvoin auttaa, välillä pysähtyminen auttaa hahmottamaan sen mikä on todella tärkeää ja arvokasta itsellesi.
Jos tunnistat omalla kohdallasi näitä asioita ja haluat muutosta tilanteeseen, anna aikaa itsellesi (3t) ja tule mukaan Mihin käytät aikaasi – valmennukseen. Valmennus tarjoaa luotettavaa tietoa, käytännön ohjeita ja virkistäviä uusia ajatuksia kaikille työtyytyväisyyttä ja hyvinvointia arvostaville ja etsiville henkilöille. Voimauttava työote, omien rajojen tunnistaminen ja vastuullisuus omasta hyvinvoinnista ovat valmennuksen keskeisiä sisältöjä.

Valmentaja Outi Konsell, TtM, työnohjaaja, psykoterapeutti

Mindfulness -iltapäivä

Tavoitteena on tutustua tietoisuustaitoihin hyvinvoinnin tukena. Tutkimusten mukaan erilaiset mindfulness-menetelmään perustuvat läsnäolon harjoitteet voivat lisätä hyvinvointia niin töissä kuin kotona. Monet ovat saaneet apua mm. stressinhallintaan, jännitystiloihin ja univaikeuksiin. Läsnäolo parantaa aktiivisen kuuntelun kautta myös vuorovaikutustaitoja.

Sisältö:
- Mitä mindfulness tarkoittaa?
 -Miten mindfulnessia voi harjoittaa?
- Mindfulnessilla apua stressinhallin
- Kokemuksellinen osuus: Mindfulness-menetelmän mukainen hengitysmeditaatio sekä makuulla tehtävä kehomeditaatio

Valmentaja Anne Syvälahti,  PsM, KTM, mindfulness-kouluttaja