Sivu päivitetty 19.7.2019
Kohti erinomaista työntekijäkokemusta palvelumuotoilun keinoin

Kohti erinomaista työntekijäkokemusta palvelumuotoilun keinoin

Positiivinen työntekijäkokemus edistää työntekijöiden sitoutumista yritykseen. Hyvistä työntekijöistä kannattaa pitää kiinni, sillä tilalle voi olla vaikea löytää uutta yhtä hyvää työntekijää etenkin, kun kaikilla aloilla on pulaa osaavista työntekijöistä.

Kenelle

Henkilöstöjohtajille ja -päälliköille sekä HR-asiantuntijoille ja esimiehille, jotka haluavat vaikuttaa organisaation työntekijäkokemukseen ja sen kehittämiseen.

Missä ja milloin

Turun AMK:n Lemminkäisenkadun kampus, Lemminkäisenkatu 30, Turku, keskiviikkona 30.10. klo 9–16

Tavoitteet

Valmennuksessa saat kokonaiskuvan palvelumuotoilusta ja sen hyödyntämisestä työntekijäkokemuksen kehittämisessä. Osaat hankkia syvällistä työntekijäymmärrystä kehittämisen tueksi ja saat oivalluksia, miten hyödyntää palvelumuotoilua omassa työssäsi ja työntekijäkokemuksen kehittämisessä.

Keskeinen sisältö

  • Työntekijäymmärrys kaiken pohjana
  • Työntekijäymmärryksen kartuttaminen ja analysointi
  • Työntekijäkokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun työkaluja hyödyntäen
  • Palvelumuotoilun työvaiheet työntekijäkokemuksen kehittämisessä

Valmentajat

Lehtorit Tarmo Karhu, Paula Hakkarainen ja Mervi Vuolas