Siirry pääsisältöön Siirry hakuun
Sivu päivitetty 14.8.2020
Palvelukonseptin kehittäminen asiakas edellä

Palvelukonseptin kehittäminen asiakas edellä

Ihmiset eivät enää etsi ja osta perinteiseen tyyliin joko tavaroita tai palveluita vaan elämäänsä helpottavia ratkaisuja. Yritysten on ryhdyttävä tarjoamaan ihmisten tarpeisiin kokonaisratkaisuja, jotka luovat arvoa asiakkaan kulloiseenkin tarpeeseen. Palveluiden merkityksen kasvu tarjoaa uusia ja kiinnostavia näkökulmia yritysten liiketoimintaan ja ennen näkemättömiä mahdollisuuksia kasvuun ja kehittämiseen.

Tavoitteet

Tavoitteena on kehittää yritykselle kokonaisvaltainen palvelukonsepti, joka vastaa asiakkaiden vaatimuksiin sekä palvelee tulevaisuuden tarpeita sekä selvittää, miten yrityksen palveluja nykyisin toimitetaan ja mitataan. Analysoimalla selvitetään nykyisen toimintamallin kehittämiskohteet.

Lopputuloksena syntyy palvelukonsepti, joka sisältää kuvauksen palvelumallista ja palvelun toimittamisesta sekä mittaamisesta.

Keskeinen sisätö

1. Ennakkotehtävä: Nykytilan analysointi

2. Workshop (8h)

  • Ennakkotehtävän läpikäynti ja kehittämiskohteet
  • Tuotteen ja palvelun käsite
  • Työkalujen esittely ja harjoittelu
  • Suunnitelma palvelukonseptin kehittämiseksi
  • Havainnointia Benchmark -menetelmää hyödyntäen

3. Virtuaalisprarraukset ryhmissä

4. Workshop (8h)

  • Kokemusten jakaminen
  • Tunne asiakkaasi - asiakkaan kuuntelu
  • Asiakkaan palvelupolku
  • Service Blueprint - palveluketjuanalyysi
  • KPI-mittarit

5. Virtuaalisparraukset ryhmissä

6. Workshop (8h)

  • Miten liiketoimintamallit muuttuvat?
  • Miten erilaistetaan?
  • Omista vahvuuksista erilaistumaan
  • Tulevaisuuden trendit
  • Prosessien tehokkuus
  • Arviointi, palaute ja jatkuva kehittäminen

7. Virtuaalisparraukset ryhmissä

Hinta

  • Mikroyritykset 800,00 – 1.000,00 € + alv 24 % / henkilö
  • PK-yritykset 2000,00 € + alv 24 % / henkilö
  • Suuret yritykset 4.000,00 € + alv 24 % / henkilö

Pyydä tarjous!