Sivu päivitetty 11.10.2017
Positiivinen asiakaskokemus palvelumuotoilun keinoin

Positiivinen asiakaskokemus palvelumuotoilun keinoin

 

Asiakaskokemus ja sen ymmärtäminen ovat avainasemassa yrityksen kilpailukykyä parannettaessa. Asiakaskokemus on niiden kohtaamisten, mielikuvien ja tunteiden summa, jonka asiakas yrityksen toiminnasta muodostaa. Haluatko pysyvää kilpailuetua positiivisen asiakaskokemuksen rakentamiseen palvelumuotoilua hyödyntäen sekä tietoa ja työkaluja, miten kehitetään ylivoimainen asiakaskokemus palvelumuotoilun keinoin?

Aika

Sopimuksen mukaan 1/2 valmennuspäivä

Tavoitteet ja hyödyt

Teematilaisuudessamme tarjoamme laaja-alaista näkemystä ja palvelumuotoilun työkaluja asiakaskokemuksen kehittämiseen.

Keskeiset teemat

- Asiakaskokemus ja osallistaminen pohjana kehittämiselle

- Asiakasymmärryksen hankinta palveluprosessin eri vaiheissa palvelumuotoilun keinoin

- Case-esimerkkejä miksi ja miten palvelumuotoilun keinoja on hyödynnetty asiakaskokemuksen kehittämisessä

Tulostettava esite (PDF)

Tutustu opiskelijoidemme Selko –hankkeen yhteydessä tekemiin palvelumuotoilu-videoihin tästä