Sivu päivitetty 28.8.2019
Tehoa digiaaliseen markkinointiin

Tehoa digiaaliseen markkinointiin

Markkinointi on kokenut voimakkaan murroksen viimeisten 5 – 7 vuoden aikana. Tarjolla olevien digitaalisten palveluiden ja alustojen määrä on kasvanut voimakkaasti, eikä nykypäivänä ole aivan helppo hahmottaa miten markkinointia digitaalisen asiakaskokemuksen kautta olisi paras luoda. Tarjoamalla asiakkaalle oikeaa sisältöä oikeaan aikaan parannat yrityksesi markkinoinnin vaikuttavuutta. Tämä edellyttää, että ymmärrät, kuinka asiakas toimii.

Aika ja paikka

Koulutus on kaksipäiväinen ja se järjestetään 9.10. ja ke 13.11.2019 klo 9–16  Turun ammattikorkeakoulun Lemminkäisenkadun kampuksen tiloissa, Lemminkäisenkatu 30, Turku.

Kohderyhmä

Yrittäjät ja yritysten markkinoinnista, myynnistä ja viestinnästä vastaavat henkilöt, jotka haluavat hyödyntää digimarkkinointia paremmin työssään.

Tavoitteet

Valmennuksessa saat eväät hahmottaa ja toteuttaa yrityksellesi sopivaa markkinointia digitaalisessa ympäristössä. Saat asiantuntijoiden vinkin asiakasdialogiin ja automaation hyödyntämiseen markkinoinnissa.

Keskeinen sisältö

    ke 09.10.2019

  • digimarkkinoinnin pelikenttä
  • hyvä sivusto (hakukoneen / käyttäjän näkökulmat)
  • hakukoneoptimointi
  • digimarkkinoinnin työkalut
  • hakusanatutkimus
  • kampanjan aloitus

    ke 13.11.2019

  • kampanjan seuranta
  • konversio ja sen parantaminen
  • analytiikka
  • sisältömarkkinointi eri kanavissa (some)

Valmentajat

Valmentajina toimivat Turun ammattikorkeakoulun lehtorit Maria Havia-Välivirta ja Kai Schleutker.