
Terveydenhuollon asiakaspalveluviestintää englanniksi
Kaipaatko rohkaisua englanninkielen käyttöön erilaisissa asiakas- ja potilastilanteissa, tämä koulutus on sinulle!
Koulutuksen tavoitteena on vahvistaa osallistujien terveydenhuollon erilaisissa asiakaspalvelu- ja potilastilanteissa tarvittavia viestintätaitoja englanniksi ja rohkaista käyttämään englantia. Koulutuksessa keskitytään erityisesti suullisen kielitaidon sujuvoittamiseen, sanaston hallintaan sekä mahdollisesti lyhyiden kirjallisten viestien (esim. chat) harjoitteluun. Tarkempi sisältö määräytyy alkukartoituksen pohjalta.
Koulutus on tarkoitettu sosiaali- ja terveysalan ammattilaisille, jotka kaipaavat vahvistusta englannin käyttöön. Osallistujilla on suositeltavaa olla vähintään englannin perustaidot hallussa.
6.9., 13.9., 20.9., 27.9. ja 4.10.2023 klo10.00-11.30 Zoom-etäyhteydellä
Keskeiset teemat*
- Asiakkaan/potilaan kohtaaminen
- Hoidontarpeen arvioiminen
- Ajanvaraus
- Ohjeiden antaminen
- Puhelimessa asiointi
Koulutus on laajuudeltaan 10 oppituntia sisältäen ennakkotehtävän ja viisi kontaktiopetuskertaa (1,5h/kerta). Koulutus toteutetaan vuorovaikutteisena verkkokurssina Zoom-etäyhteyden välityksellä. Vuorovaikutteisen työskentelyn vuoksi, osallistujalla tulee olla käytettävissään kuulokemikrofoni tai tietokoneen/älylaitteen mikrofoni/kaiuttimet. Koulutusmateriaalina on kouluttajan oma räätälöity materiaali, verkkomateriaali ja koulutettavien työelämälähtöinen materiaali.
*Ilmoittautumislomakkeella voi esittää toiveita koulutukseen sisältöön liittyen.
Pidätämme oikeuden muutoksiin.
"Kattava kurssi, sain lisää itsevarmuutta englantiin."
"Hyvä ja antoisa koulutus. Monesti vain kuuntelin, mutta opin paljon sanastoa ja nyt olen blokkini voittanut ja ottanut enemmän enkkupuheluita."
"Tästä oli paljon apua omaan työskentelyyn."
"Oli mukava käydä konkreettisia asiakastilanteita läpi ja saada varmuutta. Olen käyttänyt kieltä enemmän töissä ja vapaalla!"