Sivu päivitetty 28.10.2015
Asiakaspalvelu ruotsiksi - kielikoulutus

Asiakaspalvelu ruotsiksi - kielikoulutus

Hyvän asiakaspalvelun edellytys on sujuva kommunikointi. Ruotsin kieli on tärkeä erityisesti Varsinais-Suomessa, jossa palvelua tarvitaan ruotsinkielisten asiakkaiden kanssa. Asiakas kokee saavansa hyvää palvelua, kun sitä tarjotaan omalla äidinkielellä. Hyvä palvelu vaikuttaa positiivisesti myös asiakastyytyväisyyteen.

Koulutuksessamme harjoitellaan erilaisia asiakaspalvelutilanteita ruotsiksi. Näitä ovat esimerkiksi:

• Asiakkaan kohtaaminen ja vastaanotto
• Asiakkaan toiveiden selvittäminen
• Palveluista ja tuotteista kertominen
• Asioista sopiminen, mm. aikataulut, hinnat, toimitus
• Puhelimessa ja sähköpostilla asiointi
• Ongelmatilanteet
• Asiakassuhteen ylläpito

Lisäksi käymme läpi perusrakenteita ruotsinkielisessä kommunikaatiossa ja aktivoimme aiemmin opittuja taitoja, jotka ovat kenties päässeet ruostumaan. Painotamme käytännön tilanteita asiakaspalvelussa sekä suullisen että kirjallisen viestinnän osalta tarpeistasi riippuen.

Koulutuksemme voidaan muokata sujuvasti yksilöllisiin tarpeisiisi sopivaksi, niin julkisilla toimialoilla kuin yksityisissä yrityksissä. Ota yhteyttä, niin suunnittelemme kanssasi juuri sinun alallesi sopivan koulutuksen!

Määrittele taitotasosi kuvauksesta ennen koulutusta.