Siirry pääsisältöön Siirry hakuun
Sivu päivitetty 26.7.2019

Oletko mukana projektissa? Asiaa sidosryhmistä ja viestinnästä

Oletetaan, että olet aloittelemassa jotain projektia tai mukana sellaisessa. Mieti hetki, oletteko määritelleet projektinne sidosryhmät, sekä viestintäkanavat, joita käytätte eri sidosryhmille.

"Kartoitimme sidosryhmät työpajassa, johon osallistuivat MESH-projektin henkilöstö ja projektipäällikkö. Työpajan pidimme   Stakeholder mapping -menetelmän pohjalta. Työpajan tavoitteena oli hankkeen sidosryhmien tunnistaminen, analysoiminen, kartoittaminen valta-kiinnostus-matriisilla ja priorisoiminen. Lisäksi määrittelimme sidosryhmien viestintävälineitä."  

Oletetaan vielä, että joku kertoo sinulle vaihe vaiheelta, miten sidosryhmien kartoitus ja analysointi sekä viestintävälineiden määrittely tehdään. Kiinnostaisiko?

Tämä tieto on nyt saatavilla! Artikkeli perustuu Ruzilia Shaimardanovan opinnäytetyön kypsyysnäytteeseen maahanmuuttajien BisnesAkatemia-koulutuksesta.

Lue artikkeli Talk Yrittäjyys -lehdestä