Henkilöstöjohtaminen ja asiakaskokemus – miksi hyvää henkilöstöjohtamista tarvitaan myös asiakasrajapinnassa?
Henkilöstöjohtaminen ja asiakaskokemus – miksi hyvää henkilöstöjohtamista tarvitaan myös asiakasrajapinnassa?
Tulevaisuudessa parhaiten menestyvät organisaatiot panostavat erityisesti suunnitellun asiakaskokemuksen tuottamiseen. Aiheesta löytyy useita tutkimuksia, jotka osoittavat, että systemaattisesti asiakaskokemusta johtavat yritykset ovat saavuttaneet selkeästi parempia tuloksia (kasvu ja kannattavuus) ja niiden yritysten arvo on kehittynyt nopeammin kuin yritysten, jotka eivät panostaneet asiakaskokemuksen johtamiseen. Henkilöstöjohdolla on ratkaiseva rooli asiakaskokemuksen johtamisen käytäntöön viennissä, strategian jalkauttamisessa ja muiden muutosten onnistuneessa toteuttamisessa. Tässä tilaisuudessa keskitytään aiheeseen tuoreiden tutkimustulosten ja uusimpien menetelmien valossa
Aika Ke 17.02.2016 klo 8.30 – 11
Paikka Turun ammattikorkeakoulu, oppimistila B 164 / Tapio, Lemminkäisenkatu 30, Turku. http://www.turkuamk.fi/fi/turun-amk/yksikot-ja-kampukset/liiketalous-ict-ja-kemiantekniikka/
Ohjelma
klo 8.30 Aamukahvia ja virittäytymistä aamupäivän teemaan yhteistoiminnallisesti
klo 9.00 Henkilöstöjohtaminen ja asiakaskokemus tuoreiden tutkimustulosten ja uusimpien menetelmien valossa
• toimitusjohtaja, coach Tom Grönstrand, TripleWin
klo 10.00 Case: Miten Alko loi Suomen parhaan asiakas- ja työntekijäkokemuksen?
• Aluepäällikkö Erkki Pakola, Alko Oy, Lounais-Suomi
klo 10.45 Tilaisuuden yhteenveto ja kokemusten vaihtoa
klo 11.00 Tilaisuus päättyy
Asiantuntijat Toimitusjohtaja, coach Tom Grönstrand, TripleWin.
Tomilla on pitkä kokemus asiakaskokemuksen täyskäännösohjelmista ja muutosprojekteista Suomen tunnetuimpien organisaatioiden kanssa.
Aluepäällikkö Erkki Pakola, Alko Oy, Lounais-Suomen alue
Ilmoittautumiset
10.02.2016 mennessä sähköpostitse sinikka.leino@turkuamk.fi