Siirry pääsisältöön Siirry hakuun
Sivu päivitetty 19.1.2016
Henkilöstöjohtaminen ja asiakaskokemus – miksi hyvää henkilöstöjohtamista tarvitaan myös asiakasrajapinnassa?

Henkilöstöjohtaminen ja asiakaskokemus – miksi hyvää henkilöstöjohtamista tarvitaan myös asiakasrajapinnassa?

Sinikka Leino
Lemminkäisenkatu 30, 20520Turku

17.02.2016 klo 08:30 - 11:00

Henkilöstöjohtaminen ja asiakaskokemus – miksi hyvää henkilöstöjohtamista tarvitaan myös asiakasrajapinnassa?

Tulevaisuudessa parhaiten menestyvät organisaatiot panostavat erityisesti suunnitellun asiakaskokemuksen tuottamiseen. Aiheesta löytyy useita tutkimuksia, jotka osoittavat, että systemaattisesti asiakaskokemusta johtavat yritykset ovat saavuttaneet selkeästi parempia tuloksia (kasvu ja kannattavuus) ja niiden yritysten arvo on kehittynyt nopeammin kuin yritysten, jotka eivät panostaneet asiakaskokemuksen johtamiseen.  Henkilöstöjohdolla on ratkaiseva rooli asiakaskokemuksen johtamisen käytäntöön viennissä, strategian jalkauttamisessa ja muiden muutosten onnistuneessa toteuttamisessa. Tässä tilaisuudessa keskitytään aiheeseen tuoreiden tutkimustulosten ja uusimpien menetelmien valossa

Aika                    Ke 17.02.2016 klo 8.30 – 11

Paikka                Turun ammattikorkeakoulu, oppimistila B 164 / Tapio, Lemminkäisenkatu 30, Turku. http://www.turkuamk.fi/fi/turun-amk/yksikot-ja-kampukset/liiketalous-ict-ja-kemiantekniikka/

Ohjelma           

klo 8.30              Aamukahvia ja virittäytymistä aamupäivän teemaan yhteistoiminnallisesti

klo 9.00              Henkilöstöjohtaminen ja asiakaskokemus tuoreiden tutkimustulosten ja uusimpien menetelmien valossa

•                          toimitusjohtaja, coach Tom Grönstrand, TripleWin

klo 10.00           Case: Miten Alko loi Suomen parhaan asiakas- ja työntekijäkokemuksen?

•                          Aluepäällikkö Erkki Pakola, Alko Oy, Lounais-Suomi

klo 10.45           Tilaisuuden yhteenveto ja kokemusten vaihtoa

klo 11.00           Tilaisuus päättyy             

Asiantuntijat   Toimitusjohtaja, coach Tom Grönstrand, TripleWin.

Tomilla on pitkä kokemus asiakaskokemuksen täyskäännösohjelmista ja muutosprojekteista Suomen tunnetuimpien organisaatioiden kanssa.

Aluepäällikkö Erkki Pakola, Alko Oy, Lounais-Suomen alue

Ilmoittautumiset                   

10.02.2016 mennessä sähköpostitse sinikka.leino@turkuamk.fi

Tapahtumalistaukseen »