Digikuluttajan ostopolku muutoksessa –webinaari
Sinikka Leino, sinikka.leino(a)turkuamk.fi
Webinaari järjestetään Teams-alustalla. Linkki tapahtumaan toimitetaan ilmoittautuneille sähköpostitse 7.12.,
08.12.2020 klo 09:00 - 11:00
Webinaari järjestetään Teams-alustalla. Linkki tapahtumaan toimitetaan ilmoittautuneille sähköpostitse 7.12.,
08.12.2020 klo 09:00 - 11:00
Tavoitteet
Tavoitteena katsoa koronaepidemian aiheuttamia muutoksia kuluttajan ostopolussa. Jotkut muutoksista voivat palautua entiselleen pandemian hellittäessä, mutta osin voi jäädä pysyviksi tai nopeuttaa jo aikaisemmin alkanutta kehitystä. Kaupan edustajien on tärkeää nähdä, miten kuluttajan ostopolku on mahdollisesti muuttunut ja muuttuu, jotta pystytään reagoimaan mahdollisuuksien mukaan.
Keskeiset teemat
- Kuluttajan ostopolku: herätteet ja tiedonhankinta
- Herätteet uusien tuotteiden ostoaikeille
- Kuluttajan ostopolku: tuotteet ja ostaminen
- Premium- ja luksustuotteiden merkitys ostamisessa
- Kuluttajan ostopolku: digitaalinen ostaminen
- Syitä digiostamiselle
Asiantuntija
Pääekonomisti Jaana Kurjenoja, Kaupan liitto
Ilmoittautumiset
Sitovat ilmoittautumiset 4.12.2020 mennessä tästä