Siirry pääsisältöön Siirry hakuun
Sivu päivitetty 8.12.2020

Asiakkuudenhallintajärjestelmä ammattikorkeakoulujen työelämäyhteistyön tukena

Ammattikorkeakoulut ovat merkittäviä palvelun tuottajia laajalle joukolle omalla alueellaan ja usein myös kansallisesti. Yhteiskunnallisen vuorovaikutuksen myötä sidosryhmiä on monia ja hyvin erilaisia. 

Yhteistyöorganisaatioita voi olla satoja ja yksittäisiä yhteyshenkilöitä näiden sisällä tuhansia. Tiedonhallinnan merkitys kasvaa ja on keskeisessä roolissa työelämäyhteistyön ja asiakastyön laadun kehittämiseksi ja takaamiseksi. Jatkuvasti ajan tasalla olevan asiakkuudenhallintajärjestelmän hyödyntäminen ja yhteisten toimintatapojen noudattaminen tehostaa ja parantaa työelämäyhteistyötä monin tavoin. 

"Kun yhteydenpito kumppaneiden ja sidosryhmien kanssa on organisoitua, työelämää pystytään myös palvelemaan kohdennetummin ja monipuolisemmin."

Turun ammattikorkeakoulun kumppanuuspäällikkö Kirsti Virtanen kirjoitti aiheesta valaisevan artikkelin ammattikorkeakoulujen rehtorineuvosto Arenen verkkosivujen ajankohtaisiin. Lue juttu alla olevasta linkistä.

"CRM-järjestelmä ammattikorkeakoulujen työelämäyhteistyön tukena"

Kirsti Virtasen artikkeli Arenen ajankohtaisissa