Parempia asiakaskokemuksia?
Sepänkatu 1, 20700Turku
Turun ammattikorkeakoulu Oy, Sepänkadun kampus
10.10.2017 klo 08:30 - 11:00
Yksi organisaatioiden tärkeimmistä voimavaroista ovat työntekijät. Tyytyväiset asiakkaat rakentavat menestyvän yrityksen. Mutta mikä tekee yrityksenne asiakkaat tyytyväisiksi? Miten nostat esiin jokaisen yksittäisen työntekijän ääni ja luoda hyvinvoiva organisaatio, joka vaikuttaa asiakastyytyväisyyteen.
Ohjelma
klo 8.30
Virittäytymistä aamun teemaan ja verkostoitumista
klo 9.00
Aito asiakasnäkemys
Asiakastyytyväisyyteen vaikuttavat tekijät
Kilpailukyky
Organisaation tärkein voimavara ihmiset
Miten rakentaa hyvinvoiva organisaatio
klo 10.45 - 11
Tilaisuuden yhteenveto ja päätös
Teema-aamun asiantuntijana toimii toimitusjohtaja Tarja Ilvonen, Epsi Rating Finland
Ilmoittautumiset
Oheisen linkin kautta 29.09. mennessä
https://www.lyyti.in/Tyytyvaiset_tyontekijat_tarjoavat_parempia_asiakaskokemuksia_3162