Siirry pääsisältöön Siirry hakuun
Sivu päivitetty 20.9.2017

Parempia asiakaskokemuksia?

Sinikka Leino
Sepänkatu 1, 20700Turku


Turun ammattikorkeakoulu Oy, Sepänkadun kampus
10.10.2017 klo 08:30 - 11:00

Yksi organisaatioiden tärkeimmistä voimavaroista ovat työntekijät. Tyytyväiset asiakkaat rakentavat menestyvän yrityksen. Mutta mikä tekee yrityksenne asiakkaat tyytyväisiksi? Miten nostat esiin jokaisen yksittäisen työntekijän ääni ja luoda hyvinvoiva organisaatio, joka vaikuttaa asiakastyytyväisyyteen.

Ohjelma

klo 8.30

Virittäytymistä aamun teemaan ja verkostoitumista

klo 9.00

Aito asiakasnäkemys

Asiakastyytyväisyyteen vaikuttavat tekijät

Kilpailukyky

Organisaation tärkein voimavara ihmiset

Miten rakentaa hyvinvoiva organisaatio

klo 10.45 - 11

Tilaisuuden yhteenveto ja päätös

Teema-aamun asiantuntijana toimii toimitusjohtaja Tarja Ilvonen, Epsi Rating Finland

Ilmoittautumiset

Oheisen linkin kautta 29.09. mennessä

https://www.lyyti.in/Tyytyvaiset_tyontekijat_tarjoavat_parempia_asiakaskokemuksia_3162

Tapahtumalistaukseen »