
Digiherkkuja matkailuelämyksiin
Tekijä(t): Rännäli, Marjatta; Tuominen, Telle; Varhelahti, Mervi
ISBN: 978-952-216-840-5
Turun ammattikorkeakoulun raportteja
35 s. (3.709 Mt), 2023
Julkaisu on syntynyt Turun ammattikorkeakoulun e-Hospitality-hankkeen tutkimuksen pohjalta. Hankkeessa tutkittiin, miten vuorovaikutus ja vieraanvaraisuuden kokemus syntyvät, kun asiakkaille tarjotaan digitaalisia elämyksiä.
Suurelle osalle matkailualan pk- ja mikroyrityksistä digitaalisuus tarkoittaa tänä päivänä toimivia kotisivuja, somekanavia ja esimerkiksi verkkokauppaa. Se voi olla paljon muutakin.
Tässä julkaisussa kerrotaan lukuisin digitaalisin esimerkein, miten yrittäjä voi lisätä digitaalisuutta asiakkaan palvelupolun eri vaiheisiin.
Suurelle osalle matkailualan pk- ja mikroyrityksistä digitaalisuus tarkoittaa tänä päivänä toimivia kotisivuja, somekanavia ja esimerkiksi verkkokauppaa. Se voi olla paljon muutakin.
Tässä julkaisussa kerrotaan lukuisin digitaalisin esimerkein, miten yrittäjä voi lisätä digitaalisuutta asiakkaan palvelupolun eri vaiheisiin.