Siirry pääsisältöön Siirry hakuun
Sivu päivitetty 26.1.2023
Customer Behaviour Lab

Customer Behaviour Lab

Customer Behaviour Lab tehostaa liiketoiminnallisia prosesseja sekä mahdollistaa kilpailuedun syntymisen hyödyntäen biometriikkaa.

Customer Behaviour Lab tarjoaa yrityksille, yhteistyökumppaneille, opiskelijoille ja muille sidosryhmille monipuolisen mahdollisuuden myynnin, markkinoinnin, tuotekehityksen sekä niihin liittyvien prosessien tutkimiseen, kehittämiseen sekä kilpailuedun parantamiseen. 

Laboratorio hyödyntää silmänliikettä, kasvojen ilmeiden tunnistusta ja ihon konduktiivisuutta mittaavia biometrisiä laitteistoja sekä iMotions- ja Tobii-ohjelmistoja. Biometriikan käyttäminen myynnin ja markkinoinnin testiasetelmissa mahdollistaa objektiivisia ja tarkkoja tutkimustuloksia.

Turun AMK:n yrittäjyys- ja myynti osaamisalueen asiantuntijat sekä tutkimusryhmät toteuttavat liiketoiminnallisia kehitystoimeksiantoja laboratorion biometristen ratkaisuiden avulla.

Tutkimuskohteina voivat olla mm.

  • Mainoksen vaikuttavuus
  • Markkinoinnin onnistuminen
  • Verkkosivujen käytettävyys
  • Erilaiset vuorovaikutus- ja neuvottelutilanteet
  • Tarjousten, sopimusten ja ehtojen vahvuus
  • Sisäisten ja ulkoisten tekijöiden vaikutukset