Sivu päivitetty 26.7.2019

Visio yrittäjyydestä selkeytyi digitaalisten liiketoiminnan opintojen myötä

– Digiaikana unohdetaan olla oma itsensä ja ollaan sitä, mitä pitäisi olla, sanoo Forssan Lehden haastattelussa digitaalista liiketoimintaa opiskeleva Tomi Hänninen.

Alanvaihtaja Hänninen perusti oman vaatemerkin, joka rohkaisee kaikkia muitakin olemaan oma itsensä. Idea omasta vaatemerkistä oli pyörinyt mielessä jo vuosia, mutta visiot selkeytyivät, kun Hänninen aloitti digitaalisen liiketoiminnan opinnot Turun ammattikorkeakoulussa kaksi vuotta sitten.

Hännisen Vocce-vaatemerkin verkkokauppa aukesi heinäkuun alussa. Lippiksistä, koruista, t-paidoista ja hiuslenkeistä koostuva tuotevalikoima kasvaa syksymmällä urheilutekstiileillä ja kierrätyskankaista tehdyillä vaatteilla. Painatukset ja puukorut ovat kotimaisia.

Lue koko juttu Forssan lehdestä

Turun AMK:n Salon kampuksella alkaa tammikuussa liiketalouden monimuotokoulutus , jossa on syventävänä osaamispolkuna digitaalinen liiketoiminta. 

Salossa voi opiskella digitaalisen liiketoiminnan tradenomiksi myös päivätoteutuksessa.

Lue myös Talk-lehden artikkeli siitä, miten opiskelijat ovat olleet mukana markkinoimassa digitaalisen liiketoiminnan koulutusta.