Siirry pääsisältöön Siirry hakuun
Sivu päivitetty 19.1.2022
e-Hospitality– digivieraanvaraisuutta ja -empatiaa digitaalisiin matkailupalvelukohtaamisiin uudessa normaalissa

e-Hospitality– digivieraanvaraisuutta ja -empatiaa digitaalisiin matkailupalvelukohtaamisiin uudessa normaalissa

Asiakaskohtaamiset siirtyvät yhä vahvemmin verkkoon ja asiakkaan palvelukokemus muodostuu monessa kanavassa. Palvelukokemuksen luomisessa tarvitaan moninaista osaamista. Erityisesti asiakaskokemuksen ja -käyttäytymisen ymmärtäminen, teknologian hyödyntäminen, asiakasvuorovaikutuksen sekä lisäarvon tuottamisen palvelukokemuksissa digitalisaation keinoin.

e-Hospitality tukee yrityksiä digitalisaation muuttamisessa kilpailutekijäksi. Se parantaa matkailuyritysten kilpailukykyä: vauhdittaa digitalisaatiota, kehittää tuotteita ja palveluita, tukee kestävien, kitkattomien ja saumattomien palveluratkaisujen sekä -ketjujen digitalisaation kehittämistä Varsinais-Suomessa ja Päijät-Hämeessä. Lisäksi hanke tukee matkailualan digipalveluihin ja digitaaliseen asiakaskokemukseen liittyvää innovaatiotoimintaa.

Hankkeen tulokset kootaan mediatuotoksiksi. Ne sisältävät tietoa ja sovellutusesimerkkejä uusista liiketoimintamahdollisuuksista ja uudistetuista liiketoimintamalleista, joissa digitalisaatio on yhä keskeinen voimavara erottua globaalissa kilpailussa ihmisten huomiosta, ajasta ja rahoista.

e-Hospitality rahoitetaan osana Euroopan unionin covid-19-pandemian johdosta toteuttamia toimia.

2 logoa: Vipuvoimaa EU:lta 2014-2021 sekä EU-lippulogo