Siirry pääsisältöön Siirry hakuun
Sivu päivitetty 24.11.2023
Kulttuurikoulutus

Kulttuurikoulutus

Millainen viestintätyyli toimii Kiinassa tai Japanissa? Mitkä kulttuurierot vaikuttavat suomalaisten ja saksalaisten kanssakäymiseen? Huomioitko tarpeeksi kulttuurieroja liiketoiminnassa?

Jos yritys on valloittamassa uusia markkinoita, toimii ulkomaalaisten partnereiden kanssa tai osallistuu messuille uudessa toimintaympäristössä, on syytä valmistautua perusteellisesti ja ottaa kohdemaan kulttuuri huomioon. Kulttuuritietous on avain toimivaan bisnekseen!

Valitse yrityksellesi soveltuvia kulttuuriviestinnän osa-alueita:

  • Liike-elämän tapakulttuuri
  • Tervehtiminen ja esittely, small talk
  • Neuvottelut ja kokoukset
  • Viestintätyyli
  • Non-verbaalinen viestintä
  • Kulttuuriset arvot ja normit
  • Pukeutuminen, ateriat ja liikelahjat
  • Yritys- ja tuote-esittelyt esim. messuilla

Koulutus voidaan toteuttaa sekä lähi- että verkkoopetuksena. Koulutuksen laajuus on esim. 10 tai 20 tuntia.

Kerro meille yrityksesi uusista haasteista, niin suunnittelemme yhdessä sopivan kulttuurikoulutuksen!