Liiketoiminnan kehittäminen
Turun ammattikorkeakoulu tarjoaa yrityksille tukea liiketoiminnan ja asiakaspalvelun kehittämiseen. Palvelut toteutetaan asiantuntijapalveluna tai opiskelijatyönä, jota valvoo ja ohjaa aina kokenut opettaja tai alan ammattilainen.

Asiakaspalvelun kehittäminen
Tuotamme yritysten kehitystyöhön parhaita käytäntöjä ja työkaluja, joiden avulla yritys voi parantaa asiakasymmärrystään sekä ryhtyä kehittämään asiakaskokemustaan ja sen myötä kilpailukykyään.
Tarjoamme seuraavia palveluita:

Innovatiiviset palvelut
- 100 ideaa - Haluatko tehostaa markkinointia uudella tavalla?
- BisnesAkatemia , vierailulle BisnesAkatemiaan
- BusinessClub - Opiskelijayrittäjien yhteisövoimaa
- Mainos- ja viestintätoimisto Guru & Meedio
- Myyntiakatemia
- Tilitoimistopalvelua pienyrittäjille ja yhdistyksille - osuuskunta TradeTase

Tutkimus- tai kehittämistyö opinnäytetyönä
Työelämälähtöinen tutkimusongelma tai kehittämistarve ovat lähtökohtia AMK-opinnäytetyölle. Yritykselle tai organisaatiolle toimeksiantona tehty opinnäytetyö tarjoaa toimeksiantajalle uusinta tutkimustietoa organisaationsa käyttöön. Opinnäytetyö tehdään lähes aina tilaustyönä yritykselle tai muulle organisaatiolle.Toimeksiantajalle opinnäytetyön teettäminen on mahdollisuus saada uusinta tutkimustietoa organisaationsa käyttöön.

TKI-palvelut
Turun ammattikorkeakoulun tutkimus- kehitys- ja innovaatiotoiminnassa (TKI) kohtaavat opiskelijoiden tuoreet ja luovat ideat, opettajien oman alansa huippuasiantuntemus sekä projektiammattilaisten vuosien kokemus kansallisista ja kansainvälisistä rahoitusmahdollisuuksista.

Tutkimusryhmät
Turun ammattikorkeakoulun yli 20 erilaista tutkimusryhmää tekevät töitä alueen tavoitteiden ja hyvinvoinnin edistämiseksi. Työn tukena ammattikorkeakoululla on alueellisten verkostojen lisäksi vahvat kansalliset ja kansainväliset kumppaniverkostot. TKI-työn lähtökohtana ovat asiakkaiden ja yhteisöjen tarpeet.